جان آدمی

جان آدمی _ وبگاه شخصی علی دقیقی

جان آدمی _ وبگاه شخصی علی دقیقی

جان آدمی

تن آدمی شریف است به جان آدمیت
نه همین لباس زیباست، نشان آدمیت

*قرار است در این وبگاه، کمی درد دل هایمان را بنویسم، شاید التیامی یافت...
(تیرماه 1393_تهران)

تبلیغات

آخرین نظرات

زور بچه شیعه ها

دوشنبه, ۶ بهمن ۱۳۹۳، ۱۰:۴۴ ب.ظ
محرم امسال هم گذشت، با بارهای عظیمی از معرفت به حسین بن علی علیه السلام و دستگاه با عظمتش...
بدون هیچ مقدمه ای فقط می خواهم مجالی پیدا کنم تا یک واقعه کوچک و جذاب که برایم پیش آمده را تعریف کنم.
امسال محرم طبق رویه هر سال انسان های مریض دلی پیدا می شدند که در این عزاداری ها خدشه وارد کنند... من جمله عده ای که از قول رهبر انقلاب اسلامی فتوا صادر کردند و حرمت لخت شدن در مراسم های سینه زنی را قایل شدند...
خب البته مقام معظم رهبری در جلسه خصوصی ای در چند سال پیش فرمودند که نظر شخصی بنده این است که حرکت زیبایی نیست... با این وجود فتوا و حکمی را صادر نکردند ، همانطور که آقای فلاح زاده رئیس دفتر ایشون گفتند...
با این وجود عده ای بیمار، به تعبیر خود خواستند خودی نشان دهند و در دستگاه حسین بن علی علیه السلام ابراز وجود کنند که سیلی محکمی از جانب حضرتش خوردند...
در یک فایل صوتی شیخ حسین انصاریان که یکی از بهترین واعظان شیعه به حساب می آید در این مورد صحبتی مفصل و جانانه کردند و به دفاع از عمل برهنه شدن در سینه زنی برآمدند... در قسمتی از این سخنان فرمودند: « شما زورتون به بچه های ما هم نمی رسه، ... من یک نوه دارم تازه میره مدرسه، این نوه من یک روز صبح گفت من مدرسه نمی رم، .... تا به تنم لباس سیاه نکنید من مدرسه نمی رم، ....، شما زورتون به بچه های ما نمی رسه....»
این قضیه گذشت تا اینکه شب به روضه ای دعوت شدم... در روضه پسر بچه 5 ساله ای دیدم که با پدرش وارد مجلس شد، پیراهن مشکی به تن.... پدر هم پدر معمولی نبود، قد و بالایی داشت برای خودش...
موقع سینه زنی، این بچه 5 ساله اومد پیش باباش گفت: این پیرهن من رو دربیا ر می خوام سینه بزنم، باباش اصرار کرد که بچه را راضی کنه که کوتاه بیاد و با پیرهن سینه بزنه، (به حساب خودش هوا سرد بود) اما اصرار بچه باعث شد پدر پیرهن مشکی بچه رو دربیاره. بچه گفت این پیرهن زیری هم دربیار، ... خلاصه کنم کلام رو
این پدر با اون هیکل، این بچه با این جسه، او حداقل 30 ساله، این حداکثر 5 ساله، نتونست از پس بچه اش بر بیاد، زورش به بچه 5 ساله نرسید....

شما هایی که به دنبال خدشه به این عزاداری ها هستید، زورتون به بچه شیعه ها نمی رسه...


  • ۹۳/۱۱/۰۶
  • علی دقیقی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">