جان آدمی

جان آدمی _ وبگاه شخصی علی دقیقی

جان آدمی _ وبگاه شخصی علی دقیقی

جان آدمی

تن آدمی شریف است به جان آدمیت
نه همین لباس زیباست، نشان آدمیت

*قرار است در این وبگاه، کمی درد دل هایمان را بنویسم، شاید التیامی یافت...
(تیرماه 1393_تهران)

تبلیغات

آخرین نظرات

سوغاتی

جمعه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۲، ۰۵:۱۲ ب.ظ
توی این ماه، امام رضا علیه السلام نطلبید تا بریم پای حضرت رو ببوسیم، اما چندتا از رفقام رفتند، از همشون تعهد گرفتم که دعا کنند، جوون مردی هم کردند و دعا کردند! دعا!!

حالا از بقیه ماجرا بگذریم، امروز توی مسجد نمازم که تموم شد رفتم تکیه بدهم، که اومد در گوشم گفت: یه مشما پشت اون پشتی بزرگه است! حاجی ( به من می گه حاجی ) برو بردار!

گفتم چیه؟،   گفت سوغاتی مشهده!

گفتم برو خودت بیار، باید سوغاتی رو خودت بدی دستم! اصلا اصل ماجرا همینه که تو بدی دست من...

رفت ولی روش نمی شد بیارش، هی نگاه به من می کرد و هی نگاه به مشما، آخرش، با اصرار من آورد، سوغاتی ساده اما پر مهر و محبت ...

تا حالا سوغاتی به این قشنگی از کسی نگرفته بودم ...

سوغاتی باید احساسات داشته باشه، نه زنگوله _ از ته دل باید سوغاتی رو بدی نه از سر خودنمایی _ امام رضا باید سوغاتی مشهد رو بده...

  • ۹۲/۱۱/۱۱
  • علی دقیقی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">